index - 35ème Conférence Internationale Francophone sur l'Interaction Humain-Machine Access content directly

Extended proceedings of the 35th International Francophone Conference on l'Interaction Humain-Machine

The IHM’24 conference, supported by the French-speaking Association of Human-Machine Interaction (AFIHM), is the ideal place for discussions on the latest advances in Research, Development and Innovation in Human-Machine Interaction. It will take place from March 25 to 29, 2024 in Paris, France.

Last deposits

Chargement de la page

Keywords

Autoethnography Techniques d’interaction Virtual Reality Behavioral object Adaptability Artificial Intelligence Learning VR Accessibilité Interaction collaborative Réalité virtuelle Apprentissage automatique interactif Raycasting Éthique Auditory feedback Escalade de difficulté ACP Haptic feedback Aeronautics Actionnement pneumatique Rééducation Data visualisation Présence Alternative text Finger pointing Ethics Visualisation de données IHM Soutenable Acceptabilité Accident Vasculaire Cérébral Collaboration Surgery Augmented Reality Apprentissage des gestes Pointage du doigt Interface utilisateur Réalité Virtuelle Bien-être au travail Étude de conception Design industriel AAC Apprentissage des logiciels Bien-être Actuated tangible interactions Rehabilitation Auditory impairments Sketch Auto-ethnographie Physical target Aiming Task Aeronautique Lead climbing Analyse Socio-Technique Analyse sportive ATC communication Collaborative Interaction Interactive Machine Learning Clavier virtuel à défilement automatique Aviation Auditory Guidance Assistive Technology Artefact proto-frictionnel Machine Teaching Dessin Approche participative Accessibility Accessibilité du Web Acceptability Activité physique IHM Character prediction Models Automation Surprise Réalité augmentée Modèles Adaptabilité Health Expérience utilisateur Active lubrication Human-Computer Interaction Enseignement automatique Prédiction de caractères HCI Interaction technique Cible physique User interface User-centered design Application mobile Agent Cognitif Sports analysis Design study Santé SHCI Industrial design Apprentissage Virtual scanning keyboard Serious game Aéronautique Immersion Presence